Gebruikersnaam
Wachtwoord
  wachtwoord vergeten
Helderheid in een handomdraai
Helderheid in een handomdraai

ook voor de klant

Een succesvolle samenwerking komt van twee kanten. Bij TRNSPRNT hebben je klanten een eigen omgeving op het platform. Hier vullen ze gemakkelijk alle informatie in die je medewerkers nodig hebben om hun werk te verrichten. Tegelijkertijd kan de klant op elk moment de voortgang van de werkzaamheden volgen. Dat schept duidelijkheid en vertrouwen.

Wat heb je nodig van de klant?

Hoe beter de informatieverstrekking, hoe beter je medewerkers hun werk kunnen doen. Denk aan werkinstructies en protocollen, inlogcodes en contactgegevens in het geval van calamiteiten. De klant kan deze informatie eenvoudig invullen of aanpassen op de portal. Scheelt jou weer een administratieve handeling.

Wat heeft de klant van jou nodig?

Een vertrouwensband begint bij transparantie. Daar komt TRNSPRNT aan bod. Je klanten volgen op de voet wat er gebeurt in hun pand, kantoor of op hun terrein, maar dan op afstand. Aan de hand van rapportages zien ze welke werkzaamheden er zijn verricht, en of hierbij goed is gehandeld. Zo is het altijd duidelijk of alles op schema loopt. Ook als het gaat om meerdere opdrachten op verschillende locaties. Als er dringend actie nodig is, ontvangen je klanten hierover direct een e-mail. Ze hoeven dus niet continu de portal in de gaten te houden.

Meer tijd, lagere kosten, minder zorgen

Als facilitair dienstverlener bespaar je met TRNSPRNT veel tijd, kosten en zorgen. Zowel op het gebied van administratie als management. En niet alleen voor je bedrijf en je medewerkers, maar ook voor je klanten. Dat noemen we een win-win-win.