Om je bedrijf optimaal te laten functioneren, moeten de administratieve werkzaamheden op kantoor soepel verlopen. Denk aan gegevens verzamelen en uitwisselen, planningen maken, werk verdelen en factureren. TRNSPRNT versnelt en vereenvoudigt al deze zaken. En zorgt daarmee voor tijd- en kostenbesparing, en meer ruimte om je te focussen op je corebusiness.
Facilitair dienstverleners krijgen dagelijks een berg aan informatie binnen. Meldingen, antwoorden en wijzigingen, gegevens van nieuwe klanten en ga zo maar door. Die informatie moet snel en adequaat worden verwerkt. Zeker voor bewakingsfirma’s of surveillancediensten, waar de informatiestroom dag en nacht aanhoudt. Wij ontwikkelden hiervoor een speciaal workflowsysteem. Stap voor stap geven we aan wat er moet gebeuren, door wie, wanneer en meer. Zo bewaar jij altijd het overzicht.
TRNSPRNT omvat een grote hoeveelheid administratieve en uitvoerende modules. Allemaal onderling gekoppeld, waardoor wijzigingen over alle modules worden doorgevoerd en je dus nooit dezelfde gegevens meerdere malen hoeft in te voeren. Dat scheelt niet alleen veel typewerk, maar verkleint ook de kans op fouten. En maakt verlonen en factureren overzichtelijker en eenvoudiger dan ooit.
Je kunt trouwens ook je ISO 9001-handboek of de inhoud van de cao’s gemakkelijk koppelen aan ons systeem. TRNSPRNT slaat alles overzichtelijk voor je op en voert eventuele wijzigingen automatisch door. Met onze software bespaar je tot wel 1 fte aan administratieve kosten.
Benieuwd hoe onze laagdrempelige software jouw leven makkelijker maakt?
Bel 071 207 37 60 of mail naar info@trnsprnt.nl voor een gratis demo.
Bezoekadres
Bargelaan 200
2333 CW Leiden
Telefonisch bereikbaar
van ma. t/m vrij. 9:00 – 16:00 uur
071 207 37 60
E-mailadres
info@trnsprnt.nl